Procedura dokonywania zakupów
w Sklepie wodzinowska.pl
I. Złożenie i przyjęcie zamówienia
§ 1
1. Sprzedaż dzieł sztuki odbywa się na podstawie zamówień składanych przez Klienta. Klient ma możliwość złożenia zamówienia po podaniu wszystkich danych niezbędnych do realizacji zamówienia poprzez kontakt telefoniczny: +48 790 283 541 lub za pośrednictwem poczty e-mail: irena@wodzinowska.pl. W celu zamówienia usługi wykonania portretu wystarczy dostarczyć nam fotografię osoby, której portret ma zostać wykonany oraz omówić wielkość i inne dane dotyczące oczekiwania Klienta. Więcej informacji w zakładce na stronie głównej JAK ZAMÓWIĆ OBRAZ.
Zdjęcie można dostarczyć na adres mailowy (zdjęcie cyfrowe) bądź tradycyjnie pocztą (zdjęcie papierowe) lub osobiście do lokalu pracowni malarskiej, po uprzednim umówieniu się telefonicznie (Łódź, al. Wyszyńskiego 31lok.94). Jest też możliwe wykonanie stosownej sesji zdjęciowej w naszej pracowni.
2. Zamówienia można składać przez 6 dni w tygodniu, od godziny 8.00 do godz.20.00.
§ 2
1. W celu zawarcia umowy sprzedaży dzieła sztuki (dotyczy sklepu) ze Sprzedawcą, Klient po wyborze dzieła sztuki winien kliknąć przycisk z polem obrazującym koszyk zakupowy. Dzieła sztuki znajdujące się w koszyku nie są jeszcze zamówione i Klient ma możliwość dodania do koszyka kolejnych dzieł sztuki, usunięcia znajdujących się tam dzieł sztuki, a także rezygnacji ze składanego zamówienia.
2. Po dodaniu do koszyka wszystkich dzieł sztuki, jakie Klient chce zamówić, należy kliknąć przycisk „PRZEJDŹ DO KASY”. Klient zostanie przeniesiony na stronę FORMULARZA ZAMOWIENIA zawierającą podsumowanie koszyka, szczegóły płatności oraz informację dotyczącą przelewu bankowego. Na tym etapie Klient wybiera adres dostawy oraz ma możliwość wskazania dodatkowych uwag do zamówienia. Zabronione jest zamieszczanie uwag o charakterze bezprawnym
3. Następnie należy wybrać sposób dostawy i płatności i nacisnąć klawisz KUPUJĘ I PŁACĘ.
4. Na Państwa adres mailowy zostanie automatycznie wysłana korespondencja potwierdzająca Państwa zamówienie. Otrzymają Państwo NUMER ZAMÓWIENIA oraz numer konta Sprzedawcy, na które należy dokonać płatności (jeśli wybrali Państwo opcję płatności – przelew na konto bankowe Sprzedawcy), w tytule płatności podając NUMER ZAMÓWIENIA, którego dotyczy płatność.
5. Wskazane w koszyku dzieła sztuki wraz z podaniem ich cen, oraz wybrany sposób dostawy wraz z ich kosztem i sposobem płatności, stanowią skierowaną do Klienta przez Sprzedawcę ofertę zakupu tych dzieł sztuki. Klient z chwilą kliknięcia przycisku „PRZEJDŹ DO KASY” akceptuje ofertę Sprzedawcy, co skutkuje zawarciem umowy.
II. Dostawa i płatności
§ 3
1. Sposoby, koszty i terminy dostawy towarów są określone każdorazowo przy składaniu zamówienia.
Klient może skorzystać z następujących sposobów dostawy:
- Przesyłka pocztowa, przesyłka pocztowa pobraniowa,
- Przesyłka kurierska, przesyłka kurierska pobraniowa,
- Odbiór osobisty dostępny pod adresem
Klient może skorzystać z następujących metod płatności:
- Płatność przy odbiorze
- Płatność za pobraniem
- Płatność przelewem na konto Sprzedawcy
2. Klient powinien dokonać płatności w terminie 3 dni od dnia zawarcia umowy sprzedaży (dotyczy gotowych dzieł sztuki w sklepie). W przypadku zamówienia usługi wykonania portretu Klient dokonuje wpłaty zadatku w wielkości 50% umówionej kwoty. Płatność końcową Klient dokonuje po zaakceptowaniu wykonanej dla Klienta pracy. Odbiór dzieła osobisty bądź za pośrednictwem umówionego z klientem sposobu dostarczenia (przesyłka kurierska oraz przesyłka Pocztą Polską).
3. Koszty związane z realizacją płatności i dostawą dzieła sztuki ponosi Klient. Koszt dostawy wg cennika dostawcy usługi. Koszt wysyłki dzieła sztuki za granicę jest ustalany indywidualnie. W tym celu, przed złożeniem zamówienia, należy skontaktować się ze Sprzedawcą za pośrednictwem poczty e-mail lub telefonicznie.
4. Czas realizacji zamówienia nie powinien przekroczyć 7 dni roboczych licząc od daty wpłynięcia zapłaty na konto Sklepu (dotyczy gotowego dzieła sztuki) natomiast realizacja zamówienia dotycząca wykonania portretu na zamówienie wymaga więcej czasu i ustalana jest indywidualnie w zależności od zamówienia. W szczególnych przypadkach, jeżeli czas realizacji zamówienia okazałby się dłuższy niż umówiony, Sprzedawca skontaktuje się z Klientem, aby poinformować o opóźnieniu i jego przyczynie.
§ 4
Do zamówienia dołączony jest dokument sprzedaży – Faktura bez VAT, zgodna z przepisami podatkowymi.
(ustawa z dnia 11.03.2004r. o podatku od towarów i usług, art. 113, ustęp 1 i 9)
§ 5
Sprzedawca zwraca uwagę, że Klient ma możliwość sprawdzenia stanu przesyłki, otwarcia jej i sprawdzenia kompletności zamówienia w obecności kuriera. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości, Sprzedawca zaleca sporządzenie protokołu szkody.
Przykładamy wielką wagę do bezpieczeństwa transakcji oraz chronimy Państwa dane.
Pracownia Plastyczna Irena Wodzinowska
Nr konta: 93 2530 0008 2006 1034 7985 0001
Tel. +48 790 283 541
E-mail: irena@wodzinowska.pl